Az OTP hétfő óta küzd technikai problémával, melynek következtében rosszul jelzik a tranzakciókat, egyenleget – írta a 24.hu. Munkatársuk hétfőn nem is tudott kártyával fizetni, mivel bankszámla egyenlege nem a valós állapotot mutatta. Az OTP ügyfélszolgálata érdeklődésére közölte, hogy dolgoznak a probléma megoldásán.
A bank weboldala szintén arról tájékoztat, hogy egyes bankszámlák egyenlegénél szinkronproblémák tapasztalhatóak. Konkrétan: egyes, az OTP Bank által vezetett számlák esetében technikai hiba okoz szinkronizációs problémát azok egyenlegénél. Emiatt az ügyfelek számláján nem megfelelően jelennek meg az egyes tranzakciók, nem változtatják meg az egyenleget. A bank szakemberei mindent megtesznek a technikai probléma mielőbbi megoldásáért.
Ígéretük szerint a tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd. Erről újabb tájékoztatást tesz majd közzé az OTP Bank, addig is ügyfeleik megértését, türelmét és elnézését kérik.